loading...
  Paylas   Hesabat !   Aciqlama

https://www.facebook.com/Ef... .

Bakıyorum mekanı boş bıraktık it çoğalmış
Herkes abisine kontra yapmayada başlamış
Düne kadar abiydik şimdi olduk bizde kolpa
Cevap vermeyince tabi zorunuza gitti ya :)

Kasımpaşalı senin kontranı dinledim bende
Kahpe demişssin semtime hayırdır lan teneke
Besteler ağızdan söylenir götten değilki bee
O kadar yüreğin varsa gel hadi güngörene ..

Polar alıcam demişsin almassan sen ibnesin
Bende etek alcam sana eminim hep giyersin
Ama altına kilotlu corapta giyeceksin
Kasımpaşada orospular gibi gezeceksin :))

Yavuz abanozda kimmiş yenimi çıktı buda
Yüreğini koy ortaya öyle beste yap bana
Sevildiğimi görmek cok koyuyor dimi sana
Bişey demiyorum sana bak olum sen dalgana :)

Yapılan kontralarda bacın yokmu demişssinz
Ama her bestenizde kahpeyi eklemişsiniz
Sonra piyasada adamım diye gezersiniz
Adam değilde madamsınız bunu bilesiniz ..

4.cü kontrada bi tane fırlama çıkmış ya
Şimdi dinledim harbiden cok komiksin vallaha
Devam et böyle aslanım tutulursun yakında
Alttaki kıtamda olsun benden sana hatıra ..

Yolda yürüdüm evet çarptım kızın omuzuna
45 tane beste var neden takıldınki ona
Bir gün gelirsin semtime sanada çarparız ya
Altımda kalırsın dersinki ramo nolur yapma :)

Sen gel benim semtime alıcam istediğini
Biskremde neymiş dersin görünce sen sosisi
Susuzluk derdi çekmessin içersin sen salebi
Tadına doyamassın tekrar tekrar istersin .. :)))

Cevap vermicektim ama canımı çok sıktınız
Verilen kotayı harbiden siz cok zorladınız
Bu besteden sonra istediğinizide yazın
Size daha cevap vermicem yolunuza bakın ..


Gizlet




Yukleme Linki Hazirlanir..

Sponsor Yeri

loading...

Jest.Az - Mp3 Boxca Yukle